Didrik Dyhre

Damelaget

Stortap borte mot BMIL

Mandag var det klart for sesongens siste møte med BMIL (Bygdø Monolitten). Årets sesong spilles med trippel serie og hittil i sesongen sto vi med

Les mer
Damelaget

Nytt tap mot serielederen

I bortekampen i høst borte mot Tunet ledet vi lenge 0-1, men tapte tilslutt 6-1. Tunet har gått som toget hittil i sesongen og har

Les mer
Elite herrer

Godt «gammeldags» lokalderby

Da var det klart for returmøte og lokalderby mot Greåker. Etter ni strake seiere var gutta ute etter revansje for 0-6 tapet tidlig i høst.

Les mer
Damelaget

Tap borte mot Sagene

Da var det klart for returoppgjør mot Sagene i Oslo. Hjemmekampen endte 1-6 og vi håpet på et bedre resultat nå. Sagene lå foran kampen

Les mer
Denne nettsiden bruker cookies

Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies